onsdag, juni 18

Back to basic

När jag kommer hem från tävling är jag verkligen helt död, suget efter att rida är inte såååå stort som annars, antagligen för att jag ridit massor under tävlingshelgen. Sen tar det en stund för mej att återhämta mej både mentalt och kroppsligt. Jag vet inte hur det är för dej, min bloggläsare, men för mej är det mer intensivt än vardagen hemma. Upp tidigt som faen för att longera och sen är banne mej dagen igång...

Så denna veckan har bestått av jobb. Förresten har jag berättat att jag är fastighetsskötare nu under sommaren? Eller jaah, okej då, jag rensar ogräs, klipper häckar och plockar sopor hitintills. Kanske inte så glammigt men jag trivs ändå! Underbara människor jag arbetar med och ett skönt jobb nu under sommaren när det är fint väder. Helt amazing att få vara ute i friska luften!

En arbetsdag kvar sen är det midsommar. Jag och min pusspuss ska till kära vänner och umgås, vad ska du göra?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar