fredag, juni 6

Två dagars vila

Eftersom jag spenderade min tisdagskväll på akuten och haft lite ont efter det så fick min häst lite extra semester. Jaja, idag så har vi longerat som ni kan se på bilderna.   ♥
Josie is flying...
Lååånga steg

Sen tog vi tag i oss själva och red en sväng. Fortsatte kämpa med att rida utan stigbyglar och idag körde vi två korta pass på drawreins. Har stört mej en stund på att Josie kör upp huvudet i stoppen så nu tog jag tag i det. Ibland räcker det att bara visa henne vart man vill att hon ska positionera sej och så är hon där sen. Antagligen har hon fått det till en vana för att jag har lyft upp henne när hon haft för ovana att stanna på bogarna. Resultatet kommer märkas i morgon.

1 kommentar:

  1. SV; åh okej vad mysigt :D allt bra med dig?

    MVH AmandaB

    SvaraRadera