torsdag, juni 5

Väst vs Jacka

Fashion, fashion, fashion! I love fashion!!! I alla fall när det kommer till tävlingskläder. Jag fullkomligt älskar dom överflådiga jackorna med massa glitter, krusiduller, pärlor swarovskis och bling på. Dom är så jag på något sätt. Är så glad att dom fortfarande är 'inne' och jag hoppas dom stannar läääääänge!

Nått jag gillar lite mindre är västarna, det är inget fel på designen, det är bara det att det är en väst! Fortsätt designen och tänket men sätt dit ett par armar så det blir en jacka tycker jag. Jag kanske lär mej att tycka om västarna till slut men just nu så är dom inte så heta i min mening. Dock så är dom verkligen 'på väg in' igen, och  "over there" redan väl etablerade. Många big-names tävlar i väst. 


För övrigt tycker jag att Trudy Black Label som är designer till alla kreationerna är en verklig stjärna. Hennes verk är amazing! Alla bilderna är hämtade från ShowGirls Apparel, som också säljer andra otroliga designers verk; Italienska La Collezione Di Anna, landsmaninnan Piccola Rosa, amerikanska Lindsey James för att nämna några. Vill ni dregla över tangentbordet en stund så rekommenderar jag er att titta in där. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar