söndag, juni 8

I morgon börjar allvaret

Joohdå, i morgon ska jag börja jobba igen. Det känns riktigt skönt att få lite 'normala' rutiner i livet och ha lite struktur.

Gårdagen va en speciell dag kan jag be att få meddela. När vädret är så konstigt som det vart här får man liksom ingen ordning på sin dag, ena stunden så öppnar sej himlen, nästa så är det uppehåll. Och så håller det på hela jäkla dagen! *suck* Jaja, fick i alla fall ridit två gånger, första passet va min häst billig, andra passet va hon billigare i början för att bli dyr i slutet. Hon har inte känt som hon brukar riktigt så när jag kom hem från Bökeberg beställde jag en 'akut-tid' hos massören till henne. Massören var här idag på morgonen och klämde igenom lilla hästen. Inga större grejjer mer än att hon va "seg", lite som hon hade mjölksyra.

Så nu får hon lite vila till, ingen ridning idag lite longering i morgon kanske lite showmanship träning. Känns skönt att hon inte hade några låsningar eller spänningar ändå utan 'bara' men efter träning.

Jag var "ute", körde igår, kom hem sent, så när Josie fått sin massage och jag mockat gick jag och la mej att sova igen. Så har sovit ett par timmar här under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar