torsdag, juni 16

Catch up

Jag tänkte att jag får väl uppdatera er på vart jag hållit hus under den knappa månaden jag vart borta härifrån....
Till att börja med så var skolan krävande minst sagt. Det va mycket att deala med och jag la nästan all min tid på att sitta med skolarbete. Jag planerade ju att börja tenta plugg mycket tidigare, vilket sket sej och det blev grovt hetsplugg in i sista minuten. Just så det INTE skulle bli. Mättekniken tog ofantligt mycket tid och jag la verkligen ner mycket tid på den. I slutändan när jag klev ur tentasalen så var jag ändå inte säker på att jag klarat den. Jag väntar ännu på det resultatet.....

Jämsides med skolan så arbetade jag med att rodda ihop sponsorer till NSBA Celebration, vilket till en början var riktigt segt. Eftersom jag inte hade möjlighet att närvara under tävlingen så ville jag att allt skulle vara så klart som möjligt. Utöver detta så jobbade jag så mycket som bara gick för att ha nån inkomst nu i juni.

Mitt i allt detta gick min farfar bort. Även om det var lite väntat så är man ju aldrig beredd på att en människa ska lämna. I morgon är det begravning och där med ett sista farväl till finaste farfar.♥

Som ni förstår så har det varit rätt mycket att göra och jag fick prioritera bort lite. Trots att det varit krävande och livet prövat mej det senaste så har det hänt mycket roligt också. Nya dörrar har öppnats och nästa vecka är det möte bland annat.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar