fredag, juni 10

Sommarlovet är slut

God morgon! Idag var mitt sommarlov slut.... Mitt sommarschema på jobbet börjar idag så nu kör vi. I sommar hittar ni mej på Swedol i Trollhättan.

Gårdagen var en födelsedag, lillasyster fyllde 23 år. Med lite tårta och presenter som vanligt. Födelsedagar i våran familj är inte en så big deal utan mest som vilken dag som helst så. Jag var i stallet och så som vanligt, longerade en häst på morgonen. Badade hundar inför utställningen på lördag på kvällen. En chill dag. Gasade även iväg och uträttade lite ärenden, kom hem med två horselyxar, en nytt täcke till Josie och en ny kedja. En väldigt lagom dag....

Nu ska jag snart gasa iväg till Överby och jobba ända till fem. Efter det åker jag till stallet. Kan ni inte tala om vad er sommar kommer innehålla?


*blir bildlöst för min dator ballar ur*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar