måndag, juni 6

Litet break

Jag har återvänt! I mitten på maj där när allt blev mera; skolan, jobb, NSBA-arbete.... Ja allt trappades upp radikalt så kände jag att bloggen fick helt enkelt stå tillbaka, tills det va över. Nu är det över, jag skrev sista tentan i lördags och har nu avslutat en tredjedel av min utbildning, celebration avverkades i helgen utan min närvaro.  Jag har några dagas sommarlov nu innan mitt sommarschema på jobb drar igång på fredag. Behöver jag berätta att jag sov lääääänge igår. Lördagskvällen gick åt lite firande att skolan var slut och sommaren äntligen kommit.
Jag har inte ens varit borta en månad härifrån men under tiden har det hänt så mycket ska ni veta. Man kan väll säga som så att, I've got some confessions to announce... Men jag håller på det ett par dagar till här. Allt är i alla fall superduper exiting!  
Den finaste mulen ever♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar