torsdag, juni 30

Nöjd men....

Hej på er! Jag hoppas ni har det bra där ute, jag har det bra vilket är superskönt att kunna säga! I skrivande stund sitter jag mej datorn i knät och väntar på att Moa ska starta sin hunterklass i Kreuth. Såååå spännande.

Dagen har bestått av jobb, gårdagen lika så. Jag var ofantligt trött i kroppen igår, första dagen utan ryggont, så hästarna fick stå igår. Även idag. Dom rör sej så mycket på betet så jag tror inte dom dör av det. Idag dessutom så har jag fått nått sjukt ont i mellangärdet efter jag ätit lunch. Jag kan inte härleda till något så det är lite skumt. Men men...
Alltså jag är nöjd med min livstillvaro just nu, men ändå kan jag inte hjälpa att det drar lite i mej när jag läser ett sånt här inlägg i mina flöden på fb.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar