torsdag, juni 9

Fullt ös på sommarlovet

Hej på er! Jag kan försvara mej med att jag tänkte blogga när jag landade hemma igår kväll. Men sen var det middag och en bra film och sen va jag trött... Ja ni förstår. Igår va en full dag, jag och mamma var på tippen och slängde massa grejjer. Om jag nångång inte skulle få jobb som lantmätare så ska jag bannemej jobba där. Dom gör inte ett jota utan står mest och kollar på människor! Grrrrr! Jag blev gött bitter kan jag tala om.

När jag kom hem så va det lite stalltid, longering av hästar och så red jag Josie. Hon är verkligen helt otrolig att rida just nu. Jag älskar den där hästen!

Jag och mamma vattnade hästarna också, självklart är det kvalitetstid med Sockan som gäller då. Bilderna får tala för sej själva. Sötaste gullefölis♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar