onsdag, juni 22

Öhh, vaaah?

Det har vart trålande sol typ hela dagen, när jag åkte på lunch va det asvarmt i bilen och när jag kliver ut genom dörren från mitt möte nu i eftermiddags så var det pissregn. Hallå liksom...? Vad i hela friden hände där?

Jag har tänkt rida, men hästarna va ju dyngsura eftersom det inte var skitväder när dom gick ut så var dom täckeslösa.  Jaja, i morgon är sista arbetsdagen för denna veckan, sen ska där firas midsommarafton säger dom. Jag ska ärligt erkänna att jag är inte så mycket för sånt häringa festande längre. Hade jag fått bestämma hade jag checkat in på hotell; ätit lagad middag, sovit i en nybäddad säng, duschat alldeles för länge, tassat upp till hotellfrukosten och njutit av alla valmöjligheter som funnits. *drömmer*

Jag tänkte att jag bjuder på lite random bilder ut min mobil.
3 älgar sprang över vägen häromdagen när jag var på väg till stallet.
Longering av Josie.
Mer longering, mitt lilla muskelberg.
Mitt firande av godkänd tenta.
Firande med tjejjerna i stallet.
Fin och duktig ponnie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar