onsdag, mars 3

Good Morning!

Jag är riktigt pigg, igår så blev det inget pluggande, jag gick och la mej innan klockan va halv åtta istället. Va så där över trött att et inte märktes, men idag när jag vakna och på rutin snoozade mobilen kunde jag inte fortsätta sova. :) Skönt att känna sej utvilad!

Sitter här vi frukostbordet, ska allleles snart masa mej in i duschen. :) Skolan gäller juh idag, alltid lika rockigt, noooot.... Fat om jag kör på mössa idag så kan jag juh skippa att duscha, gjorde juh det igår, är mest för att håret ska gå och styla oftast. Hmmm...? Då räcker det juh att jag lägger en make. :P Hahaha Vi får se...

Jag har nog kommit fram till vad jag vill tatuera in nu också. :) Vill juh ha nått som symboliserar mej eller som betyder nått liksom om jag ska leva med det hela livet. Tror jag har kommit på det nu. :) Men jag vill juh ha en designad för mej, så får nog kolla emd Erika om hon kan skissa lite. :)

Xo Xo LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar