tisdag, mars 2

LH goes pluggis?

Lite plugghäst eller? Det kanske verkar så, men verkligen inte, enda anledningen är den att jag måste! Jag har inget annat val än att plugga. Matte prov på måndag och ingen lektion innan det. Min fredags lektion går bort eftersom jag ska jobba då. :)

Jag ska också plugga lite religion eftersom jag har prov i det på torsdag. Skulle vart gjort i höstas när jag va iväg och hade körkorts kurs. :) Min lärare är seg och har inte fått tummen ur och låtit oss på efterkälken göra vårt prov. Men nu ska det till slut bli av, finally!

Har i alla fall vart i stallet och fixat där, hästarna ska alldeles snart få gå in, nu är solen på väg ner så dom behöver inte vara ute längre. kändes lite tidigt när jag va ute och mocka att ta in dom eftersom solen ännu stod på himmlen då. Nu är den dock borta.

TTYL Biatches! LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar