måndag, mars 8

JÄVLA SKIT MÅNDAG!

Jag kunde inte få en värre start på veckan, helt sinnessjuk! Börjar med att jag och mamma kommer bara några kilometer ner på Gestad, sen börjar bilen hoppa som om vi hällt i kängru-bensin. Faboluso liksom! Nej, den ville inte gå längre, så den bestämde sej för att bara stanna där, jävla skitbil! HElt hysteriskt och fick se sanningen i vitögat. Jag trodde verkligen Ragata, kärringen till matte lärare skulle få nöjet att underkänna mej för att jag inte va provet. Men inte, ajg fick skjuts ner till stan.

Men inte där va det över, det räckte inte med en bil som rasa som kunde gjort att jag missade provet. Då står det att man kan få poängavdrag på provet. Beskrivningen för detta kunde tydligen misstolkas. Jag uppfattade det som om du kom med ett försök till en lösning men som skulle visa sej vara fel skulle det dra av poäng. Hallå eller? Sen när fan kan man ha poäng avdrag på ett prov eller? :O JÄVLA IDIOTI!

Från det ena till det andra och tillbaka igen... jag orkade absolut inte va kvar i skolan till halv fem så jag åkte faktiskt hem efter org.&ledarskap. Eller jaah, jag fick juh vänta en bra stund på bussen, men ändå. Så jag har vart i stallet och sen har jag pluggat psykologi. Ett arbete vi fick vecka 6 elelr 7 typ. varför skjuter man alltid upp allt till sista stund? :O Jag får skärpa mej! Det blir så onödigt stressigt då. I alla fall, har på börjat det, och som vanligt när det handlar om mej funderar jag starkt på hur jag ska få plats på max antal giva sidor. Hmmm... är dte så att jag ordbajsar? :O Jag fattar inte!

Men nu ska jag nana kudden, ska åka buss i mrogon eftersom vi bara har EN bil! LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar