onsdag, mars 3

Nu lägger jag ner!

Jag lägger faktikst ner Religionen nu. jag orkar inte mera. Har suttit i typ två timmar och försökt med detta. hur svårt kan det va, jag menar jag pluggade knappt nått till Kristendomen provet. Visserligen va den under visningen ganska färsk, men ändå.

Jag tror faktiskt jag ska gå ut i stallet och som Lina skulle uttrycka det, hångla med Smokie ;) Både hon och Goofy har blivit väldigt försummade det senaste. Allt annat har kommit iväg, okej, inte kommit ivägen, jag har bara fått prioritera om lite. Så egentligen är det väll mitt eget fel. Jag har jobbat och pluggat "massa". Saker som också är viktiga, men ändå inte lika viktiga som hästarna är för mej egentligen.

Jag funderar ännu starkt på detta att stalla upp i alla fall Smokie nånstans där det finns ridhus. Så jag slippeer detta projketet att åak med hästen och rida, då åker jag till hästen och rider. Jag vill kunna ha ridhuset mer lätt tillgängligt n vad det är för mej nu. Vi har inte ens släpet hemma. Det står på Nuntorp efter den snöstormen om va då jag fick Kristofer att köra mej hem med traktorn eftersom vägarna inte skulle vara upp plogade här utåt mej.

I alla fall, jag masar mej ut här nu. höres senare kanske! LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar