fredag, mars 12

Slitig dag!

Mitt humör är inte på topp. En skit seg dag i skolan, innehållande; Provresultat i matten, oförberedd uppsats i engelska, stil mallar i svenska(segaste ever!), och prov i internationell ekonomi. USCH! No more talk about it, I'll be depressed.

For hem, matade hästar och upptäckte att två bitches tagit mitt mobila bradband, Grrrrr, jag är pissed off! Man gör fan inte så, det är MITT!

Åker till jobb, sliter med tröga kunder, som inte fattar nått, Jag blir knäpp, hur svårt kan det va att förstå eller? :O Jag menar hallå?!?!!

Hemma, mockar och sånt i stallet tar in hästar, och nu är jag här. Ska snart sova eftersom jag komemr få gå upp vid typ sex i morgon för att hinna fixa massa; hästar ska ut, och helst ska ajg hinna mocka lite. Duscha, och fixa mej för jobb. Jobba och sen ordna för kalas.

Nu orkar jag inte gnälla mer, det räcker nog för idag. G'niiiight! LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar