lördag, mars 6

Rastlös

Jag som egntligen är en ganska aktiv människa blir knäpp av att sitta stilla. Jag va hängig och fick blodtrycksfall idag. Sitta stilla så hära inne gör mej aningen knäpp alltså. Men jag antar att jag inte har så mycket val egentligen. Rastlösheten är mitt andranamn just nu.

Jag som skulle åka med Smokie till ridhuset i eftermiddag. Skulle tömköra och grejer. Får väl se hur det blir med detta nu. Är liksom lite kraftlös känner jag, ska i allafall försöka masa mej ut i stallet och mocka lite bajs. Samkväma med skiten liksom xD

Solen lyser i alla fall, vilket är positivt. Synd bara att jag fryser som en gris så jag antagligen komemr frysa rövven av mej när jag går ut. :( Blääääh! Antar att det är sånt det är bara.

Vi höres sen! LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar