onsdag, mars 24

Onsdag

Lill-lördag elelr vad säger man? Jag ska spendera min eftermiddag / kväll i sängen i alla fall. Har hemskt ont i huvudet, precis som igår fast nu i den främre delen av huvudet, inte den bakre. Aja, har just ätit så nu ska jag avnjuta en kopp kaffe och sedan dyka enr under täcket, jag orkar bara inte.

Skolan idag gick fint. :) UF-jobb och sen tal på svenskan, great! Är allltd lika rockigt med UF. Ska bli så skönt att det är över efter denna helgen alltså, wiho! :D Riktigt trött på det nu!

I alla fall, veterinären har vart här och vaccinerat hästarna så dom är fit for fight på dne biten. Smokie har skoning i morgon bitti. Ska bli skönt att veta att hon har väl vårdade fötter sen.

Nu finns där nog inget mer åe berätta mer än att jag är trött.:( Pussheja! LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar