torsdag, mars 4

Torsdag!

Sista dagen i skolan för denna veckan, i morgon åker jag till Volvo och jobbar igen :) SKÖNT! (Y) Ska i alla fall ha prov idag. :) Sen Uf grejs, jag kan inte hjälp det, men jag är ärligt trött på UF nu. Blääääh! Sånna här über stora projekt i skolan tråkar ut mej. Usch! Tumme ner för det. Men en bra erfarenhet självklart(Y)

Spenderade kvällen i stallet igår, Ryktade Smokie tusen gånger eller mellan massagerna. Fört med massage bortse och sen med händerna dom muskelgrupper jag kan massera. Jag kan erkänna att jag suger verkligen på att massera hästen. :/ Skulle verkligen vilja kunna det på riktigt, hela hästen! Men men, gör dom muskel grupperna jag kan. :)

Nu får det bli duschen och fixa mej lite för skolan, ser juh ut som jag precis har gått upp ur sängen. Sen får jag väll skippa mössan idag, folk fick för sej att jag rakat av mej håret eller nått igår bara för jag hade mössa på mej. Queer!

LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar