söndag, mars 7

Nu fortsätter verkligheten

Jag har haft ett liv en stund idag; va till ridhuset med Smokie och tömkörde henne lite. :) Redig töis va hon, bytte till och med galopp i tömmarna :) (Y) Sen har jag mockat bajs och sånt. :)

Men nu fortsätter verkligheten; plugg inför matte provet imorgon. USCH! HAr suttit sen typ halv ett kanske. Blääh säger jag bara! Men men måste göras. Viktigt att jag gör bra ifrån mej för att visa den satans matte läraren att man kan klara ett högre betyg i en Matte C kurs utan närvaro på VARENDA lektion. R*g*ta tant! Jag tycker inte om henne, det är bara så.

Smokie har också gått utan täcke idag, jag tror det är viktigt att pälsen får se solen nångång under vintern också. Fällning och sånt har juh med ljuset och göra till en viss del. Så hon har fått sola ett par timmar, därför hon redan är inne nu när solen är påväg ner, vill juh inte att hon blir sjuk den fina. :)

Nu ska jag fortsätta med verkligheten, LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar