söndag, mars 30

Toppen clinic!

Med facit i hand så va det en superbra beslut att flytta clinicen hem till Snällarna, och rida utomhus! Vädret har vart underbart, dom två första riktiga vår-dagarna, det va våran clinic helg det. Top Notche på det!

Tack till dom bästa clinicvärdarna paret Snäll- som tar hit dom bästa tränarna(Mark och Nina), har fixat och donat med mat och boxar för oss deltagare. Hela helgen har vart en 10pöängare helt enkelt, okej kanske inte att jag försov mej lite imorse, eller glömde ställa klockan egentligen, men det löste sej. *smile*

Nina och Josie
Josie har för övrigt skött sej jättebra hela helgen, fick hjälp med det jag arbetat på hemma. Hur jag ska förstärka mitt budskap samt också hur jag ska fortsätta mitt arbete och lägga upp mina ridpass dom kommande veckorna. 

Fick en boost kan jag säga, så nu jäklar kör vi!

Min häst kan ju vara så fotogenisk.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar