måndag, augusti 17

Äntligen kom det!

USA-post igen! *bigbigsmile*
 
Jag va så bitter förra året för att vi slutade en halv (0,5) poäng ifrån ett R.O.M i open division, men jag får vänta på det en stund till ser det ut som... Nog om det! Äntligen har jag ett Amatör-R.O.M i min hand. 
 
I dags dato har vi 16,5 amatörpoäng så ett nytt borde snart vara på ingång eftersom SM gick bra!
På SM red vi ju ihop 2,5 poäng i amatör trail och 4 poäng i amatör pleasure. Så 6,5 poäng på en show i amatör klasser är väll helt okej. Det slutar ju i 23 poäng, eller hur? whoopa whoooopa! 
 
Good Girls Invited♥

2 kommentarer:

  1. Grattis :)
    Skulle du kunna förklara vad ROM är? :P jag känner mig så vilsen. Det enda jag vet är att jag sett i regelboken HUR poäng fördelas o att man Max får ha 25p för o få tävla novice. Men ja... Känner mig så dum som inte riktigt fattar :P

    SvaraRadera