söndag, augusti 16

Back to normal

Söndagkväll, betyder sofftid och sen sömn innan en ny vecka börjar. Jag har spenderat eftermiddagen med att städa huset, det behövdes bösigt som fan överallt. Katt och hund drar in en jäkla massa partiklar som samlar sej på golvet kan jag tala om... 

Jag har inte ridit idag, men hade lite mystid med Josie förut ändå. Spolade av henne och schampoonerade och balsam i svansen. Den va RIKTIGT äcklig! Sen skrapade jag bort en massa flugägg. Nån som har ett bra tips..? Jag brukar skrapa med saxens blad och använda ryktsten där saxen inte funkar, men är inte nöjd med ryktstenen. Tips mottages!

Eftersom våran vattenpump antagligen har skurit ihop så kom där inget vatten i kranen förut så jag har vart hemma hos M's pappa och duschade. Tur en har resurser.

Vi hörs i morgon, då ska jag dela med mej av en grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar