tisdag, augusti 11

Halv dag

Schascha bloggen! Hur mår ni? Hoppas ni haft en toppen dag trots det mulna vädret med regn. För det är väll rikstäckande? Här har det regnat och vart allmänt tråkigt. Det är nog skönt för hästarna dock, flugorna är väll inte så på då.

Jag har sovit ett par timmar, så för mej är det lite god morgon. Känner mej lite allmänt hängig, men kämpade mej igenom trimningen på jobbet. Sen regnade det så mycket att klippa kullar med en handjagare va inte värt. Så då åkte jag hem.

Jag åt lite och sen har jag soooovit. Väl behövligt, men jag känner mej fortfarande  rätt däven. Ska hälla i mej en latte och hoppas på att det blir bättre. Sen ska jag köra iväg Markus till lite AW mitt i veckan för att sedan styra upp till Josie.
Latte♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar