söndag, augusti 23

Nästan lika effektiv söndag

Snart är veckan över och en vecka med regn(?) väntar... Jag längtar faktiskt efter lite sämre väder, fy skäms på mej för att säga så. Men det är lite jobbigt när det är så här  varmt i flera dagar i sträck. Betena behöver verkligen regn nu! Gräsmattor och dylikt också.

Hursom, jag har haft en effektiv söndag. Bea är duschad och schampoonerad. Sedan åkte jag och mamma iväg för att köpa skor, men jag hittade inga jag ville ha. Väl hemma hos mor och far igen så klöv jag massa ved. Nu är jag hemma och har bytt en tvättmaskin, för att gasa iväg till svärfar och tvätta av min dammiga bil, nått kioskmongo i Göteborg igår tyckte ju det va ett ypperligt bra ide att skriva stötande ord på min bakruta. Jävla pucko!

Vi hörs sen!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar