onsdag, juni 3

Åker tvärs över landet med mor och Bess

Istället för skolan, jag evt att jag borde vaa där egentligen, men va fan vi gör inget vettigt ändå, så sitter jag i passaten och åker just nu tvärs över landet med mamma och Bess. Alunda är vårat slutmål, alltså ovanför Uppsala. Vad gör man inte för företaget? Bess löper och ska paras med Gaston. Så för att mamma inte skulle behöva åka själv så åkte jag med. Har 25 minuiter till Grums just nu, (dom har Rasta där,*blink*) Åkte nyss igenom Åmål. Så det blir en dag med bil åkande med tanke på att vi ska åka hem idag också.

För övrigt så kommer Lina, Johanna och Peter i morron från Malmö, självklart kommer hundarna också. Jag och Baloo ska springa i ringen på söndag, skulle va kul om vi gjorde om förra årets bedrift. Cert och Bim är inte dåligt. *smile,smile* Jag måste polera golvet innan Lina kommer också, antagligen hinenr jag inte det idag, kommer nog inte orka när jag kommer hem så det blir i morgon. Ryktet gick att vi va lediga från skolan i morgon, så då har jag gott om tid till det. Är det btw, nån från skolan som kan bekräfta om vi är lediga eller inte?

Vi höres senare! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar