söndag, juni 7

Helgen är över... i alla fall snar.

Jaah, utställningen i Vänersborg är avklarad. Det va inte Jades dag tyvärr, men Joy hade en fin fin dag med Cert och BIM, hon gjorde om min och Baloo's bedrift från förra året. Fakir blev bästa korthårs veteran. Riktig bedrift med tanke på hans ålder. Lina's hundar fick fin fin kritik. :D

Jag ligger nu i sängen och glor på tv, med datorn i knät. Lina läser en tidning, hon blir lyckligtvis kvar några dagar till. Weiiiie! Har ridit på Smokie idag också. Ska bara ta det ruggit lugnt resten av dagen. *smile*

Skolan i morron då, snart sommarlov!

Tales! / / Linda<,3

3 kommentarer:

  1. Oh vad trevligt med en westerblogg :) Hur länge har du hållt på med det ?

    SvaraRadera
  2. Oh vad kul :) Jag har aldrig ridit western men jag skötte om en westernhäst en gång, så nära har jag varit ;)
    Du har aldrig provat någon annan hästsport utan bara western?

    SvaraRadera
  3. Vilken fin häst på headern! :) Spännande med western med, det har jag nog bara provat ett par gånger.. :)

    SvaraRadera