lördag, juni 20

Blood, Sweat and Tears...

En midsommar med många mixar. Den bjöd på det mesta; Dricka, mat, trevligt sällskap, dans tårar och svett. Efter allt så va det nog en helt okej midsommar överlag. Träffade massa känt folk, sånna man bara träffar vid sånna här tillfällen. Här kommer ett litet urval av bilderna från kvällen. Nu ska jag snart dra och jobba!

Puuuuusssa! / / Linda<,3


We kiss, we make-up

Jag och underbara Mette <,3

Jag vet att jag ser kissnödig ut...

Poser-girl

Underbara, söta Mette

Gosiga kusinen


-------

2 kommentarer:

  1. Jo, rider mest i skogen och ibland på bana :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tycker det är skönt :)
    Brukar rida en kvart, 20 min på banan och sen 40 minuter i skogen typ :)
    Nu har jag fått börja rida en 5-åring precis, så jag har fått i uppdrag att trava och galoppera mkt i skogen med honom så han lär sig gå framåt mer :)

    SvaraRadera