torsdag, juni 11

Svensk sommar är regn eller?

Jaah, sommarlov då, med svensk sommar. Regn. Det regna som f*n igår, så vi tog till och med in hästarna. Det regnar rätt bra då. Regn till och från hela dagen, uscha! Anyway, nu idag så har dte inte regnat än, tror jag, det är ialla fall grått på himlen. Vilket innebär att det mycket väl skulle kunna bli regn, bläääh! Men men, Smokie får stå idag. underlaget på banan håller verkligen inte för att ridas på idag tyvärr. *snyft* Jag får ta en tur längs vägarna på Goofy istället tror jag. Om jag orkar, är rätt trött idag.

Mamma och Lina har åkt till Alunda för ätt hämta tillbaka Bess från Karin. Så jag är ensam hemma med lilla syster, yeah. Massören ska komma till Silver och massera loss honom. Annars är det rätt lugnt idag. Kanske ska iväg en sväng men vet inte det än.

Tales! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar