torsdag, juni 18

I want coffee!

Nu sitter jag och Leo ensamma i det enorma huset i Lindome, mitt i skogen. Frukosten står på bordet och jag är en dum kompis för att jag ville ha mer kaffe. En snäll kompisa hade på Leo's fråga om jag ville ha mer kafffe svarat; "Nej, du behöver inre göra mer". Jag är som jag är och skulle absolut ha mer kaffe. :D Jag är sååååååå snäääääll! :D

Jag vart döds trött igår, så jag soomnade mycket fort. Vi skulle se Twilight, mn sen skulle vi se på SAC, men orkade inte överleva pausen, så jag gick och la mej. Somnade fortare än fortast ooch sov hela nattten typ, iaf fram tills nån kom in gråtandes på rummet i morse. Leo va lite deppig då familjen lämnat landet för Frankrike. Då vakna jag en liten stund, men somnade fort igen.

Idag lämnar jag 031- området och åker tillbaka till 0521-areorna. Är där uppe vid tre. =) Åker direkt till jobb och gör mej klar där. Sedan gäller jobb fram till kl 22. Sedan ska jag bara roa mej. Midsommarafton i morgon! :D

Puuuusssa! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar