lördag, juni 13

Ingen bakfylla, hell yeah!

Gårdagens bloggande lös i sin frånvaro. Det hanns inte med liksom. Dagen gick i två hundra knyck. Eftersom det va pissregn ute hela jävla tiden så va det bara att rycka in alla hästarna. Jävla bajsväder. Det är sommar, svensk sommar! Reng och slask alltså. eller slisk kanske jag vet inte. Anyway, jag fick slänga mej in i bilen och hämta halm i Bööölstá. Sedan hem, lasta ur det ströa upp för hästarn och sedan in och byta kläder, hämta andan och bege sej neråt staden, Vänersborg. Lina skulle lämnas av till tåget. Hon skulle hem till betongen, konstgräset, asfalten och dom planterade träden. Den avgasföroreenade cityluften i Malmö kallade på henne. Men inte blev jag ensamer för det, Leo hämtades up lite drygt en timma efteråt. Så hon intog Linas säng under natten. Hur som helst, jag saknar Lina massa men hon kommer snart tillbaka, som tur är. Då festar vi!
På tal om fest, det va juh det igår då, därför jag inte hann med bloggandet. Jag och Leo vart tvunga att först speed städa i baren, sedan fixa i ordning oss så, det hanns inte med helt eneklt. Tänkte skriva nått, men det glömde jag bort, what ever. Bloggar juh nu. *smile* Fest va det igår och skoj hade vi. Trots lite tårar och sådant, skoj hade jag iallafall. Bilder kommer finnas nedan på detta. Nu ligger jag i sängen och trängs med Leo, självklart med varsin laptop, haha. Datanördar? (A) Inte då! Leo är bakfull, precis som förra gången vi va full och odräliga, jag mår bara toppen som vanligt. Ingen bakfylla! :D Ingen huvudvärk eller nått annat! Hell yeah, dom sista timmarna av vatten igår va bra, tack J för att du höll koll och tog hand om mej!







Jaah, dom flesta bilderna vet jag inte ens var dom kommer ifrån eller vem dom tagit dom, men what ever. här är ett ur plock, dom andra va liksom, "normal", alltså tråkiga. Men men i alla fall, Leo skulle lägga upp på sin bilddagbok tror jag. Man glömmer alltid av att ta kort vid sånna här tillfällen, jag fattar inte.

Tales! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar