tisdag, juni 9

Jag har bestämt mej nu!

Jag har sommarlov! Tror jag, eller nja, jooh. Jooh, jag har sommarlov nu! *big big smile* Jag skippar den egentliga avslutningen i morron bitti. Snälla lärare som jag harv så behövde jag inte komma dit då jag har en bussresa på 40 minuter till skolan. Jag kunde stanna hemma och jag ville, och det ska jag göra. Det är bestämt nu, klart och betal'rt, betal't, betal't! Jajaj, skit samma med stavningen, det djävulens påhitt ändå. *blink, blink* Lina kommentera snäll som hon är att jag inte längre behövde ha återkommande alarm på telefonen 05.45 på ett bra tag. Jag tror dock baktanken va att hon ville sovva i morgon och slippa höra mitt förvirrade babbel på morronen. "ska jag duscha eller inte?", "orkar jag platta håret?", "hur ska jag ha mjukisbyxorna?!?!" Jadu, listan med förvirrat snack kan nog göras lång. MEd andra ord, jag har sommarlov nu! För er som inte för stod; JAG HAR S-O-M-M-A-R-L-O-V! SOMMARLOV! Hell yeah! ;)

Nu ska jag snart pysa iväg och kolla på lilla systers hoppträning, hon som för övrigt fyller övningskörning(16år) idag! Grattis på dej!

Tales! / / Linda<,3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar