torsdag, juni 18

Leavin' Gbg for more well known areas!

Nu lämnar jag snart Leonora, Lindome, Göteborg för att ebge mej hemåt. Tåget lämnar perrongen 14.07. Lite tråkigt att lämna min älskade Leo, tiden går alldeles för fort när vi ses, ruggit tråkigt. Men jag hoppas på att snart komma tillbaka. Då ska den banne mej va sool och jag och Leo ska steka vid hennes pool. :D

Nu sitter jag här i alla fall i min ensamhet med min Espresso House-kaffe och min dator. Är hemma i Vänersborg vi tre, sedan blir det hem till kära Brålanda. Där väntar en snnabb dusch och upfreshing och sedan jobb ikväll. Det är jättekvavt här i Göteborg, så jag hopaps luften och vädret är annat hemma vid, annars lär det blir ruggigt jobbigt att jobba ikväll. :O Solen lyser, men luften är kämpig. Anyway, för allas information så har jag nu skaffat facebook.

Puuuusss på er så länge! / / Linda<,3

1 kommentar: