måndag, april 19

Allmänt babbel

Första skoldagen på oerhört länge är avklarad. Riktigt värdelös känns det som egentligen, föreläsning om organisation och ledarskap på just Organisation&Ledarskap. Sedan massa lång håltimme som jag fördrev med att hitta en bok på engelska och påbörja läsningen. Ska jag också nämna att denna boken måste jag ha läst ut till torsdag(!!!) Great! *naaat* Sedan va det då oförberett prov på engelskan. Reading test. Great det också, jag va riktigt okoncentrerad så jag vill knappt veta hur det gick...

Är äntligen hemma sen en och en halv timme sen. Har vart ute och mockat eftersom jag inte hann det innan skolan idag. Smokie gick som en klocka med tanke på att hon inte gått sen förra helgen. Riktigt mjuk coh fin i kroppen och runda gångarter, bara great! Krävde inget större utan bara att hon skulle gå i alla gångarter i bägge varven. Hon bara lyssnade hela tiden och rullade på, vilket är en helt otrolig känsla. Det är helt underbart när hon gör det. Fiiina heeesten! (L)

Under min kvalitetstid igår ii stallet upptäckte jag att jag måste shoppa sån där tråkig små bröte; gummiband, förbruknings pälsgans (alltså sån man har till vardags till svansen bl.a.) Säkert massa andra grejer jag inte kommer på nu också.

Men nu måste jag ta tag i läsningen, tror det va lite dumt att krypa ner under täcket i sängen, blev alldeles sömnig. Fryser dessutom som en gris. :( Aja, XOXO

LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar