tisdag, april 27

Lack of blogging...

Jag har haft fullt upp dom här dagarna verkligen. Därför har jag haft lite blogg uppehåll några dagar. Känner inte att jag haft nårhgot att berätta heller direkt.

Men i alla fall, söndagen spenderades på jobb och med matte plugg. Riktigt trött va jag när jag kom hem, detva slitigt på jobbet och mattten tog bara musten ur mej! Usch!

Igår va det juh matteprov då. fixade det på typ två timmar. Gick helt okej, tror jag. Sedan for jag hem och red. :) Va med mamma till stan och hämta en frys samt handla vi lite på vägen hem och jag smäckte i mej en fet pizza. We lööööv! Film och godis sen, INTE fel!

Idag har jag ridit och grejjat i stallet. Städat i sadelkammaren blev nästan rädd när jag gick in genom dörren förut och fick plats där inne. Lysande! Det tycker vi om! Va hemskt mycket grejjer där, men nu är det uppstädat! (Y)

Take Care Biaaaaatches! LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar