torsdag, april 15

Jävla hosta och jävla pollenallergi

Är så trött på det nu, hostar nästan ihjäl mej! Kan knappt resa mej utan att jag hostar, hela tiden. Det är riktigt slitsamt. Inte nog med hostan så är det hur mycket pollen som helst, vaknade med klet i ögonen och näsan rinner också den hela tiden.

Men jag måste få berätta lite nu; Ida och Martin hade Bf igår, men bebben pluppade aldrig ut. Men nu är det så här att jag har sms:at dom bägge utan leveransrapport eller svar. Slutsatsen jag drar av detta är att bebben bestämde sej för att komma i natt och deras mobiler är nu avstängda efter som dom är på sjukhuset. :) Simple as that! ;) Jag hoppas att den har kommit :D :D

Kiss and Hugs, LH

2 kommentarer:

  1. åh, hatar också pollenallergin... dessutom har jag glömt att ta mina tabletter med x)

    sv; härligt, hur gick det? :)

    SvaraRadera
  2. sv; okej :( tråkigt, krya på dig :)

    SvaraRadera