tisdag, april 20

Denna skolan alltså...

Jag blir så trött på skolan ibland, inte nog med att man ALLTID får världens sämsta schema så får man inte reda på att lektioner är inställda pga lärarens utlandsvistelse med en annan klass. GREAT! *naaat* Tjugo minuter innan jag ska åka iväg till skolan idag får jag reda på att våran lektion är inställd, detta tack vare att jag läste en klasskompis blogg. Lysande att man blir informerad när man vart sjuk liksom. Jävla skola!

Jag åkte i alla fall och red istället, så nått bra av det va det juh, men ändå. Smokie gick bra idag också. Jobbade lite kontraställt för att ha bogkontroll, hon svarade hyggligt, så ska jobba lite mer med detta, mycket ställa och sånt på rakt spår, inte bara på volter.

Nu ska jag äta glass och läsa på mn engelskabok,

Love, LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar