onsdag, april 14

Plockdag

Jag försöker plocka lite här hemma så mamma blir glad när hon kommer hem från sin praktik sen. :) Har hostat massa inatt, inte alls skoj. Riktigt jobbigt, och på köpet så sov jag juh typ hela dagen igår så jag hade jätte svårt att somna om när jag vaknar. Riktigt slitigt!

Men men, Sånt är livet. Är juh ännu sjuk. Sitter här och fryser som en gris, men inte kan jag gå ut i den nderbara solen, nej. Pollen är på som fan i luften och jag är pollen allergiker. Riktigt slitigt det med. Va ute och tog ut hästarna förut, höll juh på att jag vet inte vad.... Riktigt jobbigt är det och jag har ingen pollen medicin hemma. :( Dumma detta!

Väntar på en tvätt maskin sen ska jag plugga lite. Bör vara tjugo minuter kvar på den typ, så då kan jag hänga upp den starta en ny och sen har jag massa tid att plugga. :) Gr8! *naaaaat* USch usch, men måste göras. :)

Kiss and Love LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar