fredag, april 2

Långfredag

Eftersom dte är lång fredag borde jag väll ha massa mer tid på mej att hinna med saker? Elelr är det som så att allt tar mycket längre tid? Hmm, inte den blekaste. Tål nog att funderas på.

För er som undrade vart jag tog vägen igår så va jagpå jobbet, konstigt vaah? Jobbade från tre till tio i restaurangen. :) Rätt chill igår, inte överdrivit mycket folk iaf. Efter jobb tittade jag på den mest sjuka filmen ever, The Girl Next Door. Helt sinnessjuk film, men verkligen sevärd. Riktigt hemsk, men det som visas i filmen händer i verklighete där man minst anar det. SE DEN! The Girl Next Doot, kom ut på videotoppen här i dagarna.

Idag så sa jag iaf masa mej ut till stallet mocka och fixa sen bör jag få gjort lite hagar, efter som det tinat så fort och regnar massa s hoppas jag på att tjälen ska va ur marken. :) Jag borde få städat påmitt rum också, ser ut som ett bombnedslag! :O

Lär få nått gjort nu, TTYL darls! LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar