torsdag, april 29

Min fot!

Smärta, smärta, smärta!!! Jag kommer inte ihåg om jag nämnt det att Smokie trampat på min fot, va väll två, tre veckor sen nu, men ont som fan gör det. Ajaj! Jag hoppades det skulle gå över, men inte det - så nu ska jag till läkaren i morgon bitti. Jag misstänker en spricka eller något, ingen aning. Men dett svenska skjuvårs systemet gör att jag ska behöva åka till en vårdcentral som ska skicka en remiss. Sånt är riktigt slitigt. Vi får väll se, jag kanske sluta med gips och kryckor. då får jag helt enkelt tejpa fast sporren på gipset med silver tejp.

Om ni kära bloggisar undrar vart jag tog vägen igår så va jag i GÖteborg med min mormor och planterade nya blommor på min gammel morfars och mormors grav. :) Så där va jag en stor del av dagen, körde på riktigt i Göteborg för första gången. Men det gick fin fint!

Jag har vart och ridit Smokie idag och Challe, mitt ex, va med och fotade. :) Så lite kort kommer, men ska lägga in dom från en annan dator, det tar två tusen år med min uppkoppling just nu. Värdelöst! Har vart i Grästorp och hämtat ny Country mix. Massa trevligt, men jag kan lova att det gjorde fan ont att köra till och med. USch på detta!


Kiss and love så länge! LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar