onsdag, april 14

Har pluggat :))

Jag har juh vart riktigt redigdå och pluggat. :) Har skrivit en läslogg på två sidor, gaska bara ordbajs men ändå, vad skaman skriva. Om kläder, det är juh liksom en klass för sej. Aja, har iaf skrivit den så kanske skulle skicka in den tillsammans med mitt tal? Hmm. har inte fått tummen ur att skicka det ännu. Duktigt Linda!

Men jag har i alla fall tvättat massa och hängt upp den tvätten, redig jag är. Gjort diskmaskinen också, kanske skulle plocka ur den också innan mamma kommer hem? Hmm... ;) vi får se.

Skabörja kriva min uppsats också om kläder. Så vad ska jag skriva om, kan ni gissa? Jooh, show kläder. ;)

Tre saker ni kanske inte visste om mej;
1. Jag älskar bananer
2. Jag är pollenallergiker
3. Jag är värdelös på att komma ihåg att ringa eller höra av mej till folk som jag lovat.

Kiss and Love, LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar