fredag, april 9

Blogglust?

Hmm, jag vet att jag är sämst i världen på att uppdatera bloggen just nu, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det händer inte särskilt mycket just nu.

Jag borde plugga, ist gör jag massa annat. Jag ska fara och jobba om en stund sen blir det full rulle hela helgen. Jobbar till kl 21 ikväll, sen ska jag till ridhuset med Smokie. Det är jobb i morgon bitti, sen till ridhuset igen, jobb på kvällen igen.

Söndag ska jag befinna mej på Bokenäs kl 9 för att rida clinic för Rick LeMay. :) Weiiiie! :D Sen hem till jobbet igen, great! (Y)

Det är min helg, ingen blev som jag tänkt mej, det blev nog bättre. Fördrar häst framför fest! Galet enligt många, men det skiter jag i!

Har ridit Smokie en gång idag redan, och igår. Hon går som en klocka faktiskt. Lite konstigt, hon brukar alltid behöva gå ett par pass innan hon skärper till sej - men inte! Hon går görbra för att vara relativt lite riden.

Over and out LH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar