torsdag, april 15

Om man skulle blogga lite då...

Det är nästan lite sjukt att jag blir irriterad av det på nått sätt. Att bli irriterad av att se dej bara, helt sinnes, svinige j*vel!!! Att jag ens lät dej komma inpå mitt liv från första början, det är helt ofattbart. Jag säger inte att jag borde lyssnat på vad alla sa till mej, för jag ville ge det en chans. Jag ville ge dej en chans, en chans att bevisa att du förändrats ifrån vad dom sa om dej. Men tydligen hade du inte förändrats ett skit. Du är lika feg och omogen som dom sa om dej. Fuck it and screw you...

Min resa in till Brålanda för att köpa godis och hyra film ledde till lite upprörda känslor så jag behövde skriva av mej lite kände jag. Har sett en film redan i alla fall, Law Abiding Citizen. Den va la helt okej, eller jaah, den va bra. :) Riktigt bra! Nu slö tittar jag lite på Dr House. Ska se en film till sen. :) The Box, en thriller. Den verkar sevärd. :)

Smokie fick massage förut, hon va spänd i höger sidan vilket har märkts på henne. Hon haft svårt att jobba och bära sej ordentligt i höger varvet. Så nu ska hon igång igen, så fort jag blivit frisk. :)

XO XO //LH♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar