söndag, mars 22

Clinichelg

För det första s verkar det vara en riktig clinichelg denna helgen landet runt. Två av dressyrbloggarna jag läser är på clinic denna helgen, Nattis - lillasyster- red dessutom på en av dom också, det är clinic i Skåne vet jag. Så rider jag själv clinic ute på Bokenäs; som sagt, clinichelg!

För det andra ursäktar jag att jag bloggat dåligt, eller NEJ! Det gör jag faktiskt inte! Prioriteringen har vart annat. Tiden har inte funnits helt enkelt och jag har valt att lägga min hälsa och sömnbehov före att sitta vid datorn.

Från det ena till det andra och till det tredje; min clinic. Jag har ju det senaste haft en ganska kass ridkänsla och varit ganska kritisk att inget känns bra. Obefogade känslor fick jag reda på igår. Josie är super bra! Stark, med bra tryck bakifrån och allmänt mycket bättre än hon va förr året vid denna tiden. Det enda är allt hon är lite förböjd åt höger och allmänt spänd med för mycket tankeverksamhet.

Nu kör vi en dag till med Nina innan jag ska köra och lämna henne på Landvetter ikväll.

Finaste prinsessan!

1 kommentar:

  1. Vad roligt med clinic! Av bilden att döma ser det ut att gå bra, när planerar du att ha tävlingspremiär för i år?

    SvaraRadera