söndag, mars 15

Söndags lunch

Upp tidigt i morse som sagt, stallet väntar. Ut med hästarna och sedan lite frukost med pappie. Sen mockning för alla fem och massa fix. Nattis är och tävlar med sin stora kamel i Falköping på hopptävling så jag fick göra en kraftansträngning. Brunchat hästarna och matat hundar.

Sen hem till mej och M igen, dusch och lite uppfräschning. Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå lite. Halv ett är den lunch hos min svärfar, sedan ska jag åka och hämta Arne Kühn som haft clinic här i helgen och köra honom till flygplatsen. Ska smita inom Hööks på vägen och köpa lite tillskott till Josie också eftersom hennes BOOST-kur tar slut i morgon. Har märkt en sån stor skillnad på henne att jag inte kan bortse från att hon behöver extra glukosamin och MSM för att hålla ihop.

Min bästa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar