tisdag, mars 24

Hemma dag

Jobb dag igår, och fullt ös hela eftermiddagen med städ och lite nödvändig inhandling. Foder till Josie så hon har när jag är borta och solkräm till mej. Avslutade kvällen med illamående och kräk, bra tajming! Stannar hemma från jobbet för ifall jag har nånting vill jag inte smitta ner dom där med min närvaro idag.

Idag måste jag packa och bli färdig för vi åker suuuuper tidigt i morgon! Knappa in räkningar på banken och lägga en betalningsdatum när jag fått lön så det sköter sej själv. Se till att Josie har allt hon behöver. Jag hatar lite att åka bort för det drar med sej så mycket extra jobb som annars bara sköter sej på löpande band. *suck*

I morgon välförtjänt semester och Gran Canaria! Hoppas på värme och massa sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar