söndag, mars 15

Om lördag på en söndag

Under gårdagen va jag verkligen i stallet hela dagen! UNDERBART! Min tanke va att få lite sovmorgon eftersom jag vart rätt sliten denna veckan, men M hade gjort frukost så jag fick pallra mej upp ändå. *smile*

Myspys frukost med en riktigt intressant konversation, måste jag säga. Att en observation kan urarta så alltså, *blink*. Efter frukosten åkte jag till Josie, Hon va redan ute i hagen, så jag mockade och fixade. På eftermiddagen så va det ridhuset som gällde. Josie levererade ännu ett pass där jag fick en helt okej ridkänsla. En stadigare jogg utan "hunden i Toy Story" liknelser, och en helt okej galopp. Där finns igen att jobba på men det vet jag liksom hur jag ska göra.  Skönt i alla fall att vi på fredag lastar in och åker ut till clinic med Nina.

När jag stretchar efter ridpasset har jag en betydligt mjukare häst vilket bådar gott. Är hon mjuk och lätt att stretcha vet jag att hon är inte långt i från att prestera det jag vill när jag sitter på ryggen.

Kvällen, sena kvällen, spenderade hos Ms kompis som fyller år. Åkte hem rätt tidigt ändå eftersom jag skulle upp tidigt idag.

*bildlöst*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar