tisdag, juli 5

Hallihallå

Ojdå här har dagarna sprungit iväg! Jag spenderade hela eftermiddagen och kvällen i lördags i stallet, jag red en häst och pysslade allmänt.

Söndagen vigdes åt hundutställning i Borås och där jag och Bernhardlundens King of the Road sprang hem det tredje och sista certet. Han är numera champion. Grattis till familjen B!
Foto; Diana Arvidsson
Innan vi for hem var det fika, väldens godaste cheesecake och cupcakes hemma hos en uppfödarkollega/valpköpare. Kvällen var det stallpyssel och grillning som gällde.

Måndagen, en dag i jobbet tecken. Idag jobb och sen stallfix. Jag planerade att rida men när jag gick ner för att hämta hästarna så vart dom mer eller mindre galna, regnet hängde på dörren och flugorna var hysteriska. Satan, va trött jag är på flugfän alltså! Jag önskar mej ett ridhus.

Dagarna rullar på här och jag har inte riktigt tid att sätta mej ner och skriva. Det är svårt, samtidigt så är dagarna ganska monotona. Jag jobbar fram till fyra fem, sen åker jag till stallet. Finns inte så mycket att berätta, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar