lördag, juli 23

Lördag

Hej på er, nu va det ett par dagar sen igen! Jag hoppas ni alla mår bra i sommarvärmen- Hur underbart är det inte att värmen kom hit!?!?! Jag älskar hettan även om det emellanåt är lite påfrestande.

Vi åkte hem från Malung i tisdags då jag började jobba i onsdags igen. Det är skönt att vara iväg hemifrån ibland, men samtidigt så är det minst lika skönt att komma hem igen. När vi landat hemma och packat ur husvagnen och sånt så grejjade jag och Markus hemma i trädgården lite. Markus klippte gräset och jag klippt den där vildbevuxna häcken. Snacka om att jag hade träningsvärk i onsdags.

Bilderna får tala för dom senaste dagarna i alla fall;
Stort projekt på jobb, arbetsbyxorna ska upp på väggen
Skjortor och jackor får ta plats på skeppen istället.
Jag fick ett ryck (IGEN!!!!) häromdagen och gjorde rabarberpaj vilket slutade i fredagsfika på jobb.
Jag är inne i en period nu där jag är lite trött på mat; jag känner mej tung och slö efter jag ätit därför är sallad bra mat just nu.
En egen komponerad med vattenmelon, fetaost, salladsmix och lite kyckling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar