onsdag, juli 6

Whoop whoop!

Gladtjej91.se idag kan jag tala om!

Efter en lång dags arbete så gassade jag hem till stallet. Bytte kläder, mockade och fixade en tog jag in hästarna, i rättan tid visade det sej. Det kom några få droppar när jag hämtade Josie, sen kom det mer och mer, precis när jag tagit in Bea och Ebba så började det regna.

Jag tog ut Josie på gången och ryktade av henne, då slutade det regna. Yey! Sadlade på och red. Alltså den där hästen, jag älskar henne verkligen! Trots att jag inte ridit på ett par dagar så bjuder hon till och ger mej världens ridpass. Underbara varelse som är fullständigt otrolig!♥ 
Nya fötter idag, under tiden jag sliter in stålarna så förbrukar Josie dom....

Denna bilen kan ungefär beskriva hur det såg ut när jag ridit färdigt Josie, förutom att hon inte kämpa för att fly då.
Hemfärd. Jag längtar tills Josie bor hemma också.
Häst #2 gick också superbra idag. Ni förstår känslan va..? När man rider två hästar och dom bägge två bara levererar top notche pass. Nu har jag avslutat min alldeles försena middag, ska hoppa in i duschen och sen dejta kudden fram tills i morgon.
 
Vi hörs!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar