lördag, juli 30

Late night longe

Hej på er! Denna veckan har gått av bara den och jag har knappt suttit vid datorn alls, därav utebliven bloggning. Nu är det i alla fall "helg", jag har jobbat av denna sexdagars-veckan, skönt! Förra veckan påbörjade jag ju mitt stor projekt på jobbet, ombyggnad av klädavdelningen. Det är färdigt nu. Jag är supernöjd och min ordinarie kläd-kollega kommer mest troligt gå vilse, *blink*.
 
Kvällen igår vigdes åt stallet. Jag longerade Josie så sent som närmare nio på kvällen. Det har varit så otroligt varmt denna veckan också så det har varit en lugn vecka. Men idag ska jag sitta upp för första gången på ganska länge. Jag kännner att detta kommer bara sluta i ett blabla-inlägg så jag avsluta detta här och nu. Håll tillgodo med filmklipp och lite bilder.  
 
Vi har en familj med svalor i stallet.
Middagen innan jag for hem till stallet häromdagen.

1 kommentar:

  1. Så där fint ser det inte ut när jag longerar, ser mycket enkelt och bra ut när du gör det. När det är varmt under somrarna rider/tränar jag alltid på kvällar eller nätter. Vi har ju ljust dygnet runt så det är inget problem att börja ridningen vid 23-24-tiden, då har dessutom insekterna gått och lagt sig :-)

    SvaraRadera